Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΕΛ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

"Μπίλιες" η νέα κυβέρνηση για τις δηλώσεις Δημήτρη Καμμένου


Αυτό κι αν είναι παγκόσμιο ρεκόρ ...

"Μπίλιες" έχει γίνιε η νέα κυβέρνηση για τις ρατσιστικές και αντισημιτικές δηλώσεις του Δημήτρη Καμμένου.

Αυτό δείχνει και την "ποιότητα' αυτής της νόθας συγκυβέρνησης.

Αλλά προδιαγράφει και το μέλλον της ...

Μήπως θα ε΄χουμε - λέτε - εκλογές εκεί κατά την άνοιξη;

Γιατί αυτοί παραπαίουν πριν καλά - καλά αναλάβουν τα υπουργεία τους.

Και φυσικά έχοντας μπροστά την υλοποίηση του επαχθέστατου Τρίτου Μνημονίου.

Κατά τα άλλα, έντονες αντιδράσεις τόσο στους κόλπους της κυβέρνησης, όσο και στα κοινωνικά δίκτυα προκάλεσε η υπουργοποίηση του Δ.Καμμένου, με τους χρήστες των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης να «υπενθυμίζουν» με αναρτήσεις τους τις θέσεις που κατά καιρούς έχει εκφράσει ο νέος υφυπουργός.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα με τον υπουργό Άμυνας και πρόεδρο των ΑΝΕΛ Π. Καμμένο στον οποίο ο πρωθυπουργός έθεσε το ζήτημα με τα επίμαχα tweets του υφυπουργού Υποδομών Δημήτρη Καμμένου.

Ο πρωθυπουργός ζήτησε από τον Καμμένο να διερευνήσει την γνησιότητα των tweets και αν αυτά είναι αυθεντικά, κύκλοι του Μεγάρου Μαξίμου αναφέρουν ότι αυτό δεν μπορεί να συνάδει με τις αξίες και την ηθική της συγκυβέρνησης.

Επίσης σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ζητήθηκε από τον Καμμένο, στη περίπτωση που είναι γνήσια τα tweets, να δει και το ενδεχόμενο αντικατάστασής του υφυπουργού υπογραμμίζοντας πως τη τελική απόφαση θα τη λάβει ο πρωθυπουργός.

Μάλιστα, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασιλική Κατριβάνου ζήτησε την αποπομπή του Δημήτρη Καμμένου από την κυβέρνηση δηλώνοντας ότι «Αισθάνομαι βαθιά ντροπή και λύπη που σε μια αριστερή κυβέρνηση, με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ, υπουργοποιείται ο Δημήτρης Καμμένος, ο οποίος κάνει συστηματικά άθλια ομοφοβικά και αντισημιτικά σχόλια στο twitter του. Το περιεχόμενο και το ήθος τους ταιριάζουν μόνο σε ακροδεξιό, και προσβάλλουν βάναυσα όχι μόνο αυτούς στους οποίους στοχεύει, αλλά κάθε αξιοπρεπή άνθρωπο», καταλήγοντας ότι «η αποπομπή του από την κυβέρνηση είναι αναγκαία και επείγουσα».

Και έπεται και συνέχεια ... 

(ΥΓ - Φυσικά δεν πρόκειται να αναπαράγουμε τα φασιστικής και ρατσιστικής έμπνευσης σχόλια του νέου υφυπουργού.

Και ανήκει στον ίδιο η ευθύνη για την απόδειξη των ισχυρισμών του.

Φυσικά πάνω απ' όλα παραμένει η ευθύνη του Αλέξη Τσίπρα για την υπουργοποίηση τέτοιων ανθρώπων).

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Το προεκλογικό σποτ των ΑΝΕΛ - ο Καμένος θα μάθει στον "μικρό" Αλέξη να γράφει καλύτερα με το "δεξί χέρι" ...


Παρόμοιο «κόνσεπτ» με την προεκλογική καμπάνια του Ιανουαρίου έχει το σποτ των Ανεξάρτητων Ελλήνων για την αναμέτρηση της 20ης Ιανουαρίου. Στο επίκεντρο και αυτής της προεκλογικής εκστρατείας των ΑΝΕΛ, ο Αλέξης Τσίπρας που… «μικρός είναι , θα μάθει!»



Το σκηνικό τώρα εκτυλίσσεται στο διάδρομο ενός νοσοκομείου, όπου ο Πάνος Καμμένος περιμένει. Μια μεσόκοπη γυναίκα τον ρωτά ποιον περιμένει, με τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ να απαντά ότι «ο μικρός έσπασε το χέρι του», το οποίο είναι το αριστερό. 



Ο μικρός Αλέξης βγαίνει με γύψο στο χέρι, αλλά χαρούμενος που το τραύμα επουλώθηκε και απευθύνεται και πάλι στον Πάνο Καμμένο ρωτώντας τον τι θα γίνει στη συνέχεια. Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ του απαντά ότι θα τον μάθει να γράφει με το δεξί χέρι. 

Το μήνυμα του προεκλογικού σποτ είναι ξεκάθαρο με τους ΑΝΕΛ να επαναλαμβάνουν τη διάθεση κυβερνητικής σύμπραξης με τον ΣΥΡΙΖΑ. 

Φυσικά, ο "μικρός" βρίσκεται σε σταθερή δεξιά τροχιά - παίρνοντας "μαθήματα" όχι μόνο από τον Καμένο αλλά και από τις δυνάμεις και τους πρωτεργάτες των Μνημονίων.

Άλλωστε ο "δεξιός" - ο  δρόμος του μεγάλου συμβιβασμού - είναι πάντοτε ο εύκολος δρόμος.

Ο δύσκολος είναι να μείνει κανείς σταθερός και με συνέπεια υπερασπιστής των δικαιωμάτων του λαού και της χώρας του.  

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Ο μαγικός αριθμός 121 και οι κάλπες - και το "παρών" της "Αριστερής Πλατφόρμας"


Στη ρήξη οδηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η Αριστερή Πλατφόρμα αποφάσισε, σύμφωνα με πληροφορίες του Real.gr, να ψηφίσει το βράδυ στη Βουλή «παρών».

«Παρών» που σαφώς δεν έχει την ίδια βαρύτητα με το «όχι», ωστόσο και αυτό καταμετρείται στις αρνητικές ψήφους.

Σε δηλώσεις του στο περιστύλιο της Βουλής, ο Παναγιώτης Λαφαζάνης ανέφερε ότι «ο ελληνικός λαός δεν μας εξέλεξε για να ψηφίσουμε νέο Μνημόνιο, δεν ψηφίσαμε το πρώτο ούτε το δεύτερο και δικαιωθήκαμε. Δεν θα ψηφίσω και το τρίτο Μνημόνιο». 

«Με τα μνημόνια η χώρα δεν πάει μπροστά. Η Ελλάδα έχει πολλές εναλλακτικές λύσεις», τόνισε ο ίδιος για να καταλήξει: «Το δίλημμα Μνημόνιο ή καταστροφή είναι τρομοκρατικό, είναι ανύπαρκτο δίλημμα».



Η Πλατφόρμα εκτιμά ότι οι αρνητικές ψήφοι το βράδυ από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ενδέχεται να ξεπεράσουν τους 40, ενώ το Μαξίμου εκτιμά ότι με τις ενέργειες που γίνονται, θα βρίσκονται λίγο πάνω από τους 30.

Ούτως ή άλλως, ο μαγικός αριθμός είναι 121. Αν δηλαδή οι ψήφοι της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ξεπεράσουν τις 120, τότε η κυβέρνηση θα παραμείνει ως κυβέρνηση μειοψηφίας έως τον Σεπτέμβρη. Διαφορετικά, όλα τα σενάρια είναι πάνω στο τραπέζι.

Εμείς - ως Νέος Μέτοικος - ήδη από χτες  επισημάναμε τη διπλή απονομιμοποίηση αυτής της  Βουλής. 

Παρά τα όποια τρικ δεν μπορεί να κρατηθεί μια Βουλή που θα ψηφίσει αυτά τα εξοντωτικά μέτρα.
Για μια συμφωνία καταστροφική για τη χώρα που ήδη η υλοποίηση της εξαρχής είναι αμφίβολη και ανεφάρμοστη.

Τώρα για την "Πλατφόρμα", τι να πούμε;

Παρών;

Για ένα τέτοιο ζήτημα;

Δηλαδή, πού θα πουν όχι;


DW: Κυβέρνηση μειοψηφίας και στο βάθος πρόωρες εκλογές;


Τι θα πρέπει να αναμένεται με δεδομένες τις γνωστές ενστάσεις που εκφράζονται εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Αθήνα; 

Όπως εκτίμησε σε συνέντευξή του προς τη Deutsche Welle ο ομότιμος καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Ντούισμπουργκ-Έσσεν Χάιντς Γιούργκεν Αξτ:

«Πιθανότατα θα οδηγηθούμε στην Ελλάδα σε μια κυβέρνηση μειοψηφίας των ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, διότι ένα μεγάλο μέρος βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται να καταψηφίσουν τα μέτρα. Στους ΑΝΕΛ δεν είναι ακόμη ξεκάθαρη η εικόνα, εντούτοις πιστεύω ότι θα επιδείξουν μεγαλύτερη ευελιξία.

Ο Καμμένος μπορεί να μην υπέγραψε, ωστόσο δεν πιστεύω ότι θα αφήσει να καταρρεύσει ο κυβερνητικός συνασπισμός καθώς, όπως διαπιστώνω, ο ίδιος θέλει σε κάθε περίπτωση να παραμείνει στην εξουσία.

Μιλάμε λοιπόν για μια κυβέρνηση μειοψηφίας, την οποία θα στηρίζουν, όπως έχουν διαμηνύσει, Ποτάμι και ΝΔ προκειμένου να περάσει το πρόγραμμα».

Εκλογές όταν αποκατασταθεί η ηρεμία
Ο γερμανός αναλυτής, αναφέρει η DW, εκτιμά ότι σε αυτά τα συμφραζόμενα η Ελλάδα θα οδηγηθεί αναπόφευκτα σε πρόωρες εκλογές:

«Στην παρούσα φάση τα κόμματα της αντιπολίτευσης στην Ελλάδα, ΝΔ και Ποτάμι, δεν θέλουν πιθανότατα να αναλάβουν κυβερνητικές ευθύνες, καθώς στην κοινωνία επικρατεί ένα κλίμα οργής και αγανάκτησης.

Όταν αποκατασταθεί και πάλι η ομαλότητα και επικρατήσει ένα κλίμα ηρεμίας και μετριοπάθειας, ΝΔ, Ποτάμι και ενδεχομένως το ΠΑΣΟΚ να πούνε στην κυβέρνηση ότι σας στηρίζαμε μέχρι τώρα, αλλά πλέον δεν θα το κάνουμε άλλο.

Στην περίπτωση αυτή ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ δεν θα είχαν πια πλειοψηφία στη Βουλή και τότε τα κόμματα της αντιπολίτευσης θα μπορούσαν να ζητήσουν την προσφυγή στις κάλπες, με την ελπίδα ότι έχουν βελτιωθεί οι δικές τους πιθανότητες».

Επικρατέστερο σενάριο σε περίπτωση πρόωρων εκλογών, σύμφωνα με τον Χάιντς Γιούργκεν Αξτ και στη βάση τελευταίων δημοσκοπήσεων αλλά και του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος, είναι η εκ νέου επικράτηση και ενδεχομένως περαιτέρω ενίσχυση του ΣΥΡΙΖΑ.

Εντούτοις, όπως σημειώνει, θα πρέπει να δει κανείς κατά πόσον θα επηρεαστούν οι πολίτες από το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλ. Τσίπρας υπογράφουν μια συμφωνία που φέρνει και πάλι την Τρόικα στη χώρα.

Αυτό δεν αποκλείεται να αποτυπωθεί έντονα και στο εκλογικό αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τον Γερμανό πολιτικό επιστήμονα, το κλίμα στην Ελλάδα μπορεί να αλλάξει πολύ γρήγορα υπέρ της μιας ή της άλλης πλευράς.

Κατά πόσον είναι εντέλει βιώσιμη η κυβέρνηση αυτή, δεδομένου ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός υλοποιεί πλέον ακριβώς τα αντίθετα από εκείνα που υποσχέθηκε προεκλογικά;

«Η ερώτηση την οποία δεν μπορεί να απαντήσει κανείς λογικά είναι, τι ακριβώς θέλει ο Τσίπρας; Φυσικά και θέλει να παραμείνει στην εξουσία, όπως όλοι οι πολιτικοί. 

Δεν διακρίνω όμως έναν ξεκάθαρο πολιτικό στόχο εκ μέρους του. Ενώ ζήτησε, για παράδειγμα, από τους Έλληνες να ψηφίσουν στο δημοψήφισμα ελπίζοντας στη στήριξή τους, την οποία και έλαβε, πήγε στη συνέχεια και συμφώνησε με τους πιστωτές ακριβώς τα αντίθετα. Πρόκειται για μια αλλαγή πλεύσης, η οποία δεν είναι καλή ούτε για τον ΣΥΡΙΖΑ ούτε για την Ελλάδα».

Οι λόγοι της σκληρής γερμανικής στάσης
H αλλαγή πλεύσης, αναφέρει το δημοσίευμα, αποδίδεται και στην πολύ σκληρή στάση των εταίρων και ειδικά της Γερμανίας. Πού αποδίδει όμως ο ίδιος την ιδιαίτερα σκληρή στάση που επέδειξε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, προκαλώντας αντιδράσεις ακόμη και εντός της Γερμανίας;

«Υπάρχουν δύο λόγοι. Αφενός είναι κατανοητό ότι όταν οι πιστωτές αισθάνονται ότι ο Τσίπρας και προηγουμένως ο Βαρουφάκης τους κοροϊδεύουν, τους βαυκαλίζουν με αναξιόπιστες προτάσεις που έρχονται πάντα στο παρά πέντε, ότι όλα αυτά λοιπόν συνέβαλαν στο να πει κάποια στιγμή εντελώς ανθρώπινα και ο Σόιμπλε ότι δεν θα επιτρέψω άλλο να με κοροϊδεύουν και να συνεχίσω αυτό το παιχνίδι.

Πιστεύω ότι είναι ο προσωπικός, ανθρώπινος παράγοντας, ο οποίος παίζει έναν ρόλο στην περίπτωση του Σόιμπλε. Αφετέρου η σκληρή στάση οφείλεται και στις ανησυχίες που υπάρχουν στην Κ.Ο. αναφορικά με το πόσοι βουλευτές των Χριστιανοδημοκρατών και Χριστιανοκοινωνιστών θα εγκρίνουν εντέλει τη συμφωνία με την Ελλάδα.

Πρόκειται τρόπον τινά για ένα παιχνίδι με μοιρασμένους ρόλους: από τη μια η Μέρκελ, που θέλει πάση θυσία να διατηρήσει τη συνοχή της ευρωζώνης και από την άλλη ο Σόιμπλε, που συγκεντρώνει γύρω του τους επικριτές, λέγοντας 'ναι' στη συνοχή της ευρωζώνης, αλλά με αξιόπιστους εταίρους και με τήρηση των κανόνων στους οποίους έχουμε συμφωνήσει».

Στη συνεδρίαση της ερχόμενης Παρασκευής, κατά την οποία οι Γερμανοί βουλευτές θα κληθούν να εγκρίνουν την έναρξη των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα, ο Χάιντς Γιούργκεν Αξτ δεν αναμένει εκπλήξεις.

Όπως και κατά την τελευταία ψηφοφορία για την παράταση του δεύτερου προγράμματος, θα υπάρξει αναμφίβολα, όπως εκτιμά, μεγάλος αριθμός βουλευτών που θα εκφράσουν τις επιφυλάξεις και αντιρρήσεις τους, οι οποίοι όμως θα ακολουθήσουν τελικά τη γραμμή Μέρκελ, δίνοντας το πράσινο φως.

Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Zerohedge: ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ πάνε το χρέος στο 200%



    από τον Μ ...

CJj3ktVVAAE13SU
Το χρέος της Ελλάδας θα φτάσει το 200% από 175% που είναι σήμερα υποστηρίζει στο twitter ο zerohdge κάνοντας λόγο για «ξεπούλημα» του δημοψηφίσματος.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από την επιβολή των μνημονίων το χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ κυμαίνονταν στο 115% (αν και με άλλους υπολογισμούς μπορεί να έφτανε και το 125%)

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

To Eurogroup συνεχίζει να συνεδριάζει χωρίς τον Βαρουφάκη (!) - Ντάισελμπλουμ: Το πρόγραμμα εκπνέει την Τρίτη το βράδυ - Επιχειρείται η ανατροπή της κυβέρνησης ή κατά τον Βαρουφάκη Αν υπάρξει βελτιωμένη πρόταση θα πούμε στους πολίτες να ψηφίσουν «ναι»!


Ολοκληρώθηκε το Eurogroup και οι υπουργοί οικονομικών της Ευρωζώνης απέρριψαν την ελληνική πρόταση για παράταση του προγράμματος, το οποίο λήγει στις 30/06, ενώ  μετά το βράδυ της Τρίτης δεν υπάρχει προσφορά.

Σύμφωνα με Ευρωπαίο διπλωμάτη, ήταν έτοιμοι να δώσουν καλύτερη προσφορά στην Ελλάδα όσον αφορά το ΕΚΑΣ, και τον ΦΠΑ στα νησιά. 

Όπως είπε, η Αθήνα παρουσίασε την πρόταση ως τελεσίγραφο, ενώ ο Γιούνκερ έχει πει ότι δεν υπάρχουν τελεσίγραφα και το βράδυ μιλούν για δημοψήφισμα.

Η ανακοίνωση του Eurogroup
Ντάισελμπλουμ: Το πρόγραμμα εκπνέει την Τρίτη το βράδυ
Όσο και αν είναι λυπηρό το πρόγραμμα εκπνέει την Τρίτη 30 Ιουνίου το βράδυ και ακόμα και μετά το ναι του λαού, ελάχιστη είναι η αξιοπιστία, σχολίασε ο Γερούν Ντάισελμπλουμ στη συνέντευξη Τύπου μετά τη λήξη του Eurogroup 

Ήταν αρνητική έκπληξη η απόφαση της Ελλάδας. Είχα πει ότι οι πόρτες ήταν ανοικτές, να συνεχίσουμε τις συζητήσεις. Αυτό συνέβη μέχρι χθες το βράδυ που ανακλήθηκαν οι Ελληνες αντιπρόσωποι και σταμάτησαν οι συζητήσεις, δήλωσε ο Γερούν Ντάισελμπλουμ. 

Οι προτάσεις είχαν προσφέρει μέγιστη ευελιξία στην Ελλάδα. Δόθηκε στην Ελλάδα η δυνατότητα να υπάρξει αντιπρόταση από την ελληνική πλευρά

Θεώρησε ότι είναι άδικο να δίνονται αυτές οι προτάσεις στον ελληνικό λαό με αρνητική εισήγηση. Το πρόγραμμα θα λήξει στις 30 Ιουνίου, οπότε ήταν η τελευταία ημέρα για να υπάρξει συμφωνία.



Οι υπουργοί θα συνεχίσουν να συνεδριάζουν για να εξασφαλίσουμε τη σταθερότητα του ευρώ.

Απαντώντας σε ερώτηση τι θα γίνει αν το δημοψήφισμα πει «ναι» απάντησε ότι ο Γ. Βαρουφάκης δήλωσε πως θα εφαρμοστεί άμεσα το πρόγραμμα. Ακόμα και έτσι όμως σημείωσε ότι η κυβέρνηση είναι αρνητική και έτσι υπάρχει σοβαρό ζήτημα για την αξιοπιστία.

Oπως είπε ακόμα και αν ξεπερνιούνταν τα προβλήματα οι πιθανότητες να πάρει η χώρα καλύτερη προσφορά είναι εξαιρετικά δύσκολο.




Το ελληνικό κοινοβούλιο πρέπει να ενημερωθεί για την ουσία της πρότασης και να πάρει σωστή απόφαση είπε. 

Αρνήθηκε να απαντήσει τι θα κάνει η ΕΚΤ και παρέπεμψε στο διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας.

Οι υπουργοί θα συνεχίσουν να συνεδριάζουν για να εξασφαλίσουμε τη σταθερότητα του ευρώ. «Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε ότι απαιτείται για να ενισχύσουμε την αξιοπιστία του ευρώ», είπε. Στη συζήτηση δεν θα βρίσκεται ο Γ. Βαρουφάκης.

Από την πλευρά του ο Γιάνης Βαρουφάκης τόνισε ότι υπάρχει μέχρι την Τρίτη χρόνος για να συνεχιστούν οι συζητήσεις, να βρεθεί λύση και να προτείνει η κυβέρνηση στους πολίτες να πουν "ναι" στο δημοψήφισμα (!).

\Απορρίψαμε την πρόταση των δανειστών γιατί δεν έδινε ελπίδα, τόνισε ο Γιάννης Βαρουφάκης, σε δηλώσεις του αμέσως μετά την αποπομπή του από τη συνεδρίαση του Eurogroup. 

«Δεν μας πρότειναν βιώσιμη συμφωνία», ανέφερε ο κ. Βαρουφάκης. «Το πακέτο που μας πρότειναν οι θεσμοί ήταν βαθιά υφεσιακό. Αυτή η πρόταση δεν θα περνούσε από τη Βουλή. Η κυβέρνηση δεν έχει κανένα λόγο να πάρει πίσω το δημοψήφισμα. Αν υπάρξει βελτιωμένη πρόταση μέχρι την Τρίτη θα πούμε στους πολίτες να ψηφίσουν «ναι», συμπλήρωσε. 

Ο κ. Βαρουφάκης αναφέρθηκε και στις τεχνικές αντιφάσεις από τις οποίες έπασχε η πρόταση των πιστωτών. «Οι αριθμοί δεν μπορούσαν να επαληθευτούν», είπε και πρόσθεσε: «Θέσαμε το ερώτημα αν χρησιμοποιήσουμε το 1,9 δισ. ευρώ για άλλον σκοπό τι θα γίνει με τις τράπεζες και μας είπαν ότι θα αντικατασταθούν από τον EFSF». 

Καταλήγοντας ο κ. Βαρουφάκης επέκρινε την απόφαση της ευρωομάδας λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η σημερινή απόρριψη της επέκτασης της συμφωνίας, αυτή η αποτυχία του Eurogroup, θεωρώ ότι κάνει μόνιμο κακό και μόνιμη ζημία στην αξιοπιστία του Eurogroup σαν έναν θεσμό μιας ένωσης δημοκρατικών εταίρων, που πασχίζουν για το κοινό τους συμφέρον». 

Αντιφατικές δηλώσεις και αντιφατικά μηνύματα ... 

Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση  βρίσκεται σε σύγχυση.

Από την άλλη το ευρωπαϊκό κατεστημένο δηλώνει πλέον καθαρά ότι δεν αποδέχεται την παρούσα κυβέρνηση την οποία χαρακτηρίζει "αναξιόπιστη".

Πέρα από τα τραγικά λάθη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έχουμε να κάνουμε με ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά της χώρας  και με προσπάθεια ανατροπής μιας εκλεγμένης ελληνικής κυβέρνησης προκειμένου να εγκατασταθεί μια νέα κυβέρνηση ανδρεικέλων.

Η ευρωπαϊκή και η διεθνής ολιγαρχία, οι τοκογλύφοι δανειστές για μια ακόμη φορά δείχνουν το αποκρουστικό, αντιδημοκρατικό τους πρόσωπο.

Αυτό που προσπάθησε να εξωραΐσει και ο ΣΥΡΙΖΑ εφησυχάζοντας  τους Έλληνες πολίτες.

Αντί να προχωρήσει γρήγορα και έγκαιρα σε μια ρήξη με τα κατεστημένα συμφέροντα προετοιμάζοντας ανάλογα την ελληνική κοινωνία.

Έτσι βρέθηκε σε τραγική θέση από την οποία επιχειρεί να "δραπετεύσει" με το αμφιλεγόμενο δημοψήφισμα.

Πρέπει να είμαστε σ' επιφυλακή γιατί θα ακολουθήσουν και άλλες εξλίξεις.

Χωρίς φόβο, χωρίς αυταπάτες, χωρίς να παγιδευόμαστε σε πλαστά διλήμματα και σε τεχνικές ανούσιας πόλωσης, με αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του λαού μας χρειάζεται να δώσουμε το δικό μας μήνυμα αντίστασης κι ελπίδας.




Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Στον απόηχο της συνάντησης Μέρκελ - Τσίπρα: τελικά ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό;


Ικανοποίηση και αισιοδοξία εξέφρασαν στελέχη της κυβέρνησης και ο ίδιος ο πρωθυπουργός  για τα αποτελέσματα της επίσκεψης στο Βερολίνο και της συνάντησης με την καγκελάριο Μέρκελ.

Τα συστημικά ΜΜΕ, επίσης, έσπευσαν να καλλιεργήσουν την εικόνα μιας πολύ επιτυχημένες επίσκεψης.

Πολλοί πολίτες αισθάνθηκαν - κάτω και από αυτή την επικοινωνιακή επίθεση - "υπερήφανοι" και είδαν τις τοποθετήσεις του πρωθυπουργού στη συνάντηση σαν κάτι ποιοτικά καινούργιο σε σχέση με τους προκατόχους του.

Και πράγματι, ο Αλέξης Τσίπρας - αυτό κυρίως καταγράφουν ως μεγάλη επιτυχία - έθεσε ενώπιον της Μέρκελ τα ζητήματα των γερμανικών επανορθώσεων και του κατοχικού δανείου καθώς και εκείνο της Siemens, ζητώντας δικαστική συνδρομή από τις δικαστικές αρχές της Γερμανίας.

Οπωσδήποτε στο επίπεδο των ρηματικών ανακοινώσεων και της σημειολογίας ήταν θετικά στοιχεία.

Μόνο που ο ίδιος ο πρωθυπουργός αποδυνάμωσε αυτές τις δηλώσεις.

Λέγοντας ότι πρωτίστως είναι ηθικής φύσης ζήτημα αυτό των γερμανικών επανορθώσεων.

Δεν θα συμφωνήσουμε με αυτή τη διατύπωση.

Υπάρχουν συμβατικές υποχρεώσεις του γερμανικού κράτους και για τις αποζημιώσεις και για το κατοχικό δάνειο τις οποίες δεν τις έχει εκπληρώσει και αρνείται μέχρι και σήμερα να τις δεχτεί.

Όσον αφορά το ζήτημα της Siemens όφειλε πρώτα η ελληνική πολιτεία να κινήσει την υπόθεση και να πάρει μέτρα.
 Θυμίζουμε το άρθρο που αναρτήσαμε στο Νέο Μέτοικο και αφορούσε τις ενέργειες και το τεράστιο πρόστιμο που επέβαλαν οι αμερικανικές δικαστικές αρχές στην Commwerialbank - μονομερώς και με βάση τους αμερικανικούς νόμους.

Τώρα, σχετικά με τη δήλωση του πρωθυπουργού ότι δεν πήγε στο Βερολίνο για να ζητήσει χρήματα,  ούτε αυτή είναι ακριβής.

Και το αποδεικνύει  η επιστολή του ίδιου του πρωθυπουργού προς τη Μέρκελ από τις 15.3 και την οποία αποκάλυψαν πριν λίγες ημέρες οι Financial Times. 

Όπου ούτε λίγο ούτε πολύ ο πρωθυπουργός ομολογεί ότι το χρηματοδοτικό αδιέξοδο του ελληνικού κράτους το οποίο μπορεί να οδηγηθεί σε πιστωτικό γεγονός μέσα στον Απρίλιο αν δεν δοθούν πρόσθετοι πόροι αλλά και αυτοί που - σωστά - υποστηρίζει η ελληνική κυβέρνηση ότι της οφείλει η ΕΚΤ.

http://www.real.gr//Files/Articles/Document/402629.pdf

Τώρα, πόσο "περήφανη" και "αποτελεσματική" διαπραγμάτευση μπορείς να κάνεις όταν ομολογείς ότι έχεις φτάσει στο έσχατο σημείο;

Από εδώ και πέρα τίθενται τα βασικά ερωτήματα;

Τι πήρε αλλά και τι έδωσε η ελληνική πλευρά σ' αυτή τη συνάντηση;

Επικοινωνιακά και φραστικά βγήκε ότι υπάρχει μια "βελτίωση" των σχέσεων και της κατανόησης μεταξύ των δύο κρατών.

Διαφαίνεται και κάποια κινητικότητα από πλευράς θεσμικών παραγόντων, όπως ο Ντάισελμπλουμ, ώστε να ξεκλειδώσουν καταρχάς τα 1,2 δισ ευρώ που ζητά η ελληνική κυβέρνηση να της επιστραφούν.

Όλο, όμως, οι παράγοντες τονίζουν ότι όλα αυτά θα προχωρήσουν στο βαθμό που η ελληνική πλευρά ανταποκριθεί στις "υποχρεώσεις" της.

Φυσικά, έχει ανοίξει διάπλατα και η συζήτηση για μια Νέα Συμφωνία - ένα Νέο Μνημόνιο - με οποιοδήποτε καινούργιο τίτλο ή όνομα του δοθεί.

Στο εσωτερικό είχαμε και τα πρώτα "κρούσματα" του πώς εννοούνται ορισμένες από αυτές τις "υποχρεώσεις" ή τις "δεσμεύσεις":

Έτσι, είχαμε τις δηλώσεις της κ. Βαλαβάνη για αύξηση του ΦΠΑ σε ορισμένα νησιά με "προνομιούχο" τουρισμό, φέρνοντας σε αντιπαράθεση μάλιστα την Κρήτη με αυτά τα νησιά!

Ερώτημα απλό: με δεδομένο ότι οι Έλληνες πολίτες είναι οι πλέον υπερφορολογημένοι στην Ευρώπη και΄όχι μόνο, γιατί δεν εξετάζεται  η μείωση του ΦΠΑ και στις περιοχές που είναι ιδιαίτερα υψηλός;
 Πώς θα ενισχυθεί η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων και η καταναλωτική ζήτηση - άρα και η τόνωση της εγχώριας αγοράς - όταν οι Έλληνες πληρώνουν κυριολεκτικά αιματηρούς φόρους;

Αλλά είπαμε, ότι υπάρχουν οι "δεσμεύσεις" και οι "υποχρεώσεις" προς τους εταίρους (για να καταλαβαινόμαστε, τους δανειστές και τοκογλύφους ... )

Το δεύτερο που έχει ακουστεί είναι αλλαγές στο ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό σύστημα με πιθανή αύξηση του ορίου ηλικίας σε ορισμένες κατηγορίες εργαζομένων.

Άλλη μια "υποχρέωση" και "δέσμευση" ...

Και τρίτον, ανοίγει ο φάκελος των ιδιωτικοποιήσεων - με πρώτο θέμα, απ' ότι ακούγεται, την πώληση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας για τα οποία ενδιαφέρονται πρωτίστως οι Γερμανοί.

Και έπεται συνέχεια ...

Όλα αυτά βαπτίζονται "μεταρρυθμίσεις", "δεσμεύσεις" και άλλα τέτοια ηχηρά ...
Στην ουσία είναι εξαναγκαστικοί όροι που προκύπτουν από τα Μνημόνια τα οποία ακόμα ζουν και βασιλεύουν!

Και στα οποία οι δανειστές, η ευρωπαϊκή ολιγαρχία σε συνεργασία με την αντίστοιχη ελληνική θέλουν να μας κρατήσουν δεμένους για πάρα πολλά χρόνια ακόμη.

Γι' αυτό πιέζουν και εξωθούν στην υπογραφή ενός Νέου Μνημονίου - όπως κι αν ονομαστεί.

Με την αναγκαία, οπωσδήποτε, επικαιροποίηση, συμμόρφωση και τροποποίηση.

Έχοντας σ' αυτή τη φάση νέο "διαχειριστή" που είναι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ. 

Πρέπει, λοιπόν, και η κυβέρνηση, ιδιαίτερα ο ΣΥΡΙΖΑ, ν' απαντήσει στο αν αποδεχτεί αυτό το ρόλο (πέρα από τη ρητορική και την επικοινωνιακή  προβολή κάποιων θεμάτων).

Πρέπει, επίσης, να απαντηθεί αν είναι δυνατόν να βγούμε από αυτό το φαύλο κύκλο της ύφεσης, της μαζικής ανεργίας στηριζόμενοι αποκλειστικά σε δανεικά τα οποία επιβαρύνουν διαρκώς το δημόσιο χρέος και απαιτούν όλο και πιο σκληρά μέτρα σε βάρος του λαού μας.

Ο οποίος αυτός  - όλοι εμείς - πρέπει ν' απαντήσουμε αν ανεχτούμε μια τέτοια εξέλιξη, αν συμβιβαστούμε με την προοπτική του εθελούσιου ραγιαδισμού στο όνομα της αποφυγής μια μελλοντικής "καταστροφής".

Αγνοώντας την καθημερινή καταστροφή που συντελείται στη χώρα και στην τεράστια πλειοψηφία των πολιτών.  

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Δύο δημοσκοπήσεις για τις πρώτες ημέρες της νέας κυβέρνησης



Στήριξη στην κυβέρνηση για τις προγραμματικές δηλώσεις παρέχουν οι πολίτες, σύμφωνα με δύο νέες δημοσκοπήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας, της ALCO για το pontiki.gr και της GPO για λογαριασμό του Mega.


Στη δημοσκόπηση της ALCO, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η ανταπόκριση των ψηφοφόρων των άλλων κομμάτων, εκτός των δύο της συγκυβέρνησης, οι οποίοι εκδηλώνουν όχι μόνο την εμπιστοσύνη τους στην κυβέρνηση Τσίπρα, αλλά και τη θετική στάση τους στη διαπραγματευτική στάση της κυβέρνησης έναντι των Ευρωπαίων εταίρων της χώρας.


Ιδιαίτερη σημασία έχει επίσης η συναισθηματική στάση των ερωτηθέντων έναντι των προγραμματικών δηλώσεων, αφού δηλώνουν σε μεγάλα ποσοστά ενθουσιασμό και υπερηφάνεια.

Συγκεκριμένα στο ερώτημα για την αξιολόγηση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης το 67% τις αξιολογεί θετικά και πολύ θετικά, το 9% αρνητικά και πολύ αρνητικά, το 19% δείχνει αδιάφορο και το 6% δεν απαντά.




Ανά κομματική προτίμηση, οι ψηφοφόροι των δύο συγκυβερνώντων κομμάτων εμφανίζουν τα μεγαλύτερα ποσοστά συμφωνίας με τις προγραμματικές δηλώσεις, πολύ ψηλά βρίσκονται όσοι ψήφισαν Χρυσή Αυγή, αλλά τα πιο εντυπωσιακά ποσοστά είναι το 68% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ και το 31% αυτών της Ν.Δ.



Στο ερώτημα «Εσείς προσωπικά θα δίνατε ή όχι ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση;» το «Ναι» φτάνει το 59%, το «Όχι» στο 34% και δεν απαντά το 7%.



Σε ό,τι αφορά «τη στάση της ελληνικής κυβέρνησης στη διαπραγμάτευση με τους εταίρους και δανειστές μας», σύμφωνο είναι το 75% των ερωτηθέντων, αρνητικό μόλις το 15% και δεν απαντά το 10%.



Τρεις στους τέσσερις «βλέπουν» συμβιβασμό και όχι ρήξη

Σε συμβιβασμό με τους ευρωπαίους εταίρους θεωρεί το μεγαλύτερο ποσοστό των πολιτών ότι θα καταλήξει η διαπραγμάτευση της κυβέρνησης, όπως προκύπτει σε δημοσκόπηση της GPO για λογαριασμό του Mega.

Στην ερώτηση «πιστεύετε ότι οι προγραμματικές δηλώσεις είναι συνεπείς με τις προεκλογικές εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ», το 85,5% απάντησε «ναι/μάλλον ναι» και το 11,1% «όχι/μάλλον όχι».



Μεγάλο ποσοστό βλέπει θετικά την εικόνα του πρωθυπουργού τις δύο πρώτες εβδομάδες. Σε ερώτηση σχετικά με τους χειρισμούς του Αλέξη Τσίπρα σε αυτό το χρονικό διάστημα, το 78,4% απαντά «θετικά/μάλλον θετικά» και το 16% απαντά «αρνητικά/μάλλον αρνητικά».


Το 91% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης πρέπει να συμβάλουν στην διαπραγματευτική προσπάθεια της κυβέρνησης.


Σχεδόν ίδιο είναι και το ποσοστό των ερωτηθέντων που συμφωνούν με την εξαγγελία του Αλ. Τσίπρα ότι είναι υποχρέωση της νέας κυβέρνησης η διεκδίκηση του κατοχικού δανείου και των επανορθώσεων.







Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Πόλωση, καταγγελίες και μεθοδεύσεις για υποψηφιότητα Κουβέλη – Δίνουν τα «ρέστα» τους για αποτροπή των πρόωρων εκλογών

Λίγα 24ωρα πριν από την δεύτερη προεδρική εκλογή και η πόλωση μεταξύ κομμάτων αλλά και βουλευτών έχει χτυπήσει «κόκκινο». Οι καταγγελίες Χαϊκάλη περί απόπειρας δωροδοκίας πυροδότησαν μια ακραία ένταση – σε επίπεδο καταγγελιών, ανακοινώσεων και ρητορικής αντιπαράθεσης.

Ακολούθησαν οι υπαινιγμοί από τον Θ. Παραστατίδη και τον Ο. Βουδούρη, ότι χρηματίστηκαν όσοι ψήφισαν στην πρώτη ψηφοφορία για την προεδρική εκλογή ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων, ακόμα και από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ που πήρε αποστάσεις, η κίνηση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα οι δύο ανεξάρτητοι βουλευτές να κάνουν στροφή 180 μοιρών κατηγορώντας… τους δημοσιογράφους.

Την σκυτάλη της όξυνσης πήρε η Χρυσούλα Γιαταγάναη οποία μιλώντας στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες υποστήριξε ότι ο Γ. Αποστολόπουλος συνεχίζει να είναι συνεργάτης του Πάνου Καμμένου. Ωστόσο μόλις οι ΑΝ.ΕΛΛ ανακοίνωσαν πως θα προσφύγουν εναντίον της Χρ. Γιαταγάνας στην δικαιοσύνη, η ανεξάρτητη βουλευτής τα μάζεψε και ο Τέρενς Κουίκ δήλωσε πως μετά από αυτή την κίνηση οι ΑΝ.ΕΛΛ  δεν θα προσφύγουν στην δικαιοσύνη.

Όλα αυτά ευτελίζουν ακόμη περισσότερο το ήδη ευτελισμένο πολιτικό μας σύστημα.

Και φυσικά η κατρακύλα δεν σταματά εδώ …


Έτσι, σε πολλά πρωτοσέλιδα του Τύπου παρουσιάζονται οι φήμες για έντονες διεργασίες για υποψηφιότητα Κουβέλη

Ανεξάρτητοι βουλευτές αλλά και συνάδελφοί τους από την ΔΗΜΑΡ εκτιμούν πως η υποψηφιότητα Δήμα δεν πρόκειται να συγκεντρώσει 180 ψήφους και τάσσονται υπέρ μια άλλης εναλλακτικής πρότασης προκειμένου η χώρα να μην οδηγηθεί σε πρόωρες εκλογές.


Ωστόσο ο εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ Χρήστος Μαχαίρας υποστήριξε πως ο Φώτης Κουβέλης είναι αρνητικός απέναντι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Το Έθνος της Κυριακής, ωστόσο, φέρνει στο προσκήνιο την συνάντηση που έγινε το περασμένο καλοκαίρι μεταξύ στελεχών του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ όπου φέρεται να συμφωνήθηκε η υποψηφιότητα Κουβέλη για το ανώτατο πολιτειακό αξίωμα. Ωστόσο την τελευταία στιγμή ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ έκανε πίσω μετά από έντονες πιέσεις που δέχθηκε από ορισμένους βουλευτές του κόμματος.

«Στα μέσα Ιουλίου η Χαριλάου Τρικούπη ανέλαβε πρωτοβουλία και επικοινώνησε με την ΔΗΜΑΡ προκειμένου να διερευνήσει τις πιθανότητες να διερευνήσει τις πιθανότητες να αποδεχθεί ο Φώτης Κουβέλης να είναι υποψήφιος Πρόεδρος για την Προεδρεία της Δημοκρατίας» αναφέρει χαρακτηριστικά το ρεπορτάζ της εφημερίδας

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ είχε τονίσει σε συνομιλητές του ότι «υπάρχει ενδιαφέρον αν η πρόταση είναι σοβαρή».

Στις αρχές Αυγούστου πραγματοποιήθηκε και νέα συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών. «Σε σπίτι των βορείων προαστίων όπου συμμετείχαν μεταξύ άλλων και οι Χρήστος Πρωτόπαπας και Ανδρέας Παπαδόπουλος με την έγκριση των Προέδρων της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ, υπήρχε η βεβαιότητα στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ότι ο Φώτης Κουβέλης είχε κλειδώσει την υποψηφιότητά του για την προεδρία της Δημοκρατίας» τονίζει το Έθνος της Κυριακής.

Τελευταία εξέλιξη αποτελεί τοποθέτηση του ΠΑΣΟΚ το οποίο υποστηρίζει ότι αποδέχεται την υποψηφιότητα Κουβέλη κατά την Τρίτη ψηφοφορία!
Διαφοροποιούμενο έτσι από τη γραμμή Σαμαρά ο ο οποίος μέχρι στιγμής επιμένει στο «Δήμας ή εκλογές» ….

Είναι προφανές ότι πολλοί καταβάλλουν απελπισμένες προσπάθειες για να αποτρέψουν την προοπτική των εκλογών για ευνόητους λόγους …


Από την πλευρά του, νέα κυβέρνηση στις αρχές του 2015 με κορμό το ΣΥΡΙΖΑ βλέπει ο Αλέξης Τσίπρας. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης από την Κοζάνη διαβεβαίωσε ότι το κόμμα του έχει έτοιμο σχέδιο για την επόμενη ημέρα, μετά από ενδεχόμενες εκλογές και δε περιμένει να πέσει στα χέρια του η εξουσία ως ώριμο φρούτο.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατά την ομιλία του στην περιφερειακή σύσκεψη Δυτικής Μακεδονίας, που έγινε στην Κοζάνη έκανε λόγο για μεγάλη κοινοβουλευτική ήττα της συγκυβέρνησης στην πρώτη ψηφοφορία για τον νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας, εκτιμώντας ότι οι εθνικές εκλογές είναι κοντά.

Επίσης διαβεβαίωσε ότι οι εκλογές που έρχονται στις αρχές του ερχόμενου χρόνου δεν είναι κίνδυνος για τη χώρα, αλλά τις χαρακτήρισε ως ανάσα ζωής για το λαό μας, που είναι αηδιασμένος από φθαρμένους πολιτικούς και διεφθαρμένους μεσολαβητές. «Ήρθε η ώρα της Δημοκρατίας. Ήρθε η ώρα του ΣΥΡΙΖΑ, που θα είναι η ώρα του λαού μας», επισήμανε.

Εντάξει, για την «ώρα της Δημοκρατίας …» Αλέξη …
Με την «ώρα των Μνημονίων» τι θα γίνει;

Αλλά σ’ αυτό το θέμα  θα επανέλθουμε για τι παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον …


Κατά τα άλλα έχουμε δυο νέες δημοσκοπήσεις οι οποίες καταγράφουν το γνωστό προβάδισμα ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ.

Διαφορά ΣΥΡΙΖΑ - ΝΔ από 3.4% - 6,5%



Ο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθεί να έχει προβάδισμα στην πρόθεση ψήφου σύμφωνα με την έρευνα της Rassπου δημοσιεύει η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής . 

Η διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ με την ΝΔ βρίσκεται στο 3,4% από 5,3% που ήταν στην προηγούμενη μέτρηση της ίδιας εταιρίας, 

Συγκεκριμένα 

Ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 27,1% η Ν.Δ. 23,7% και ακολουθούν το Ποτάμι με 5,8%, ΚΚΕ 5,3%, ΠΑΣΟΚ με 4,6% και η Χρυσή Αυγή με 4,4%. Οριακά εκτός Βουλής εμφανίζονται οι ΑΝ.ΕΛ. με 2,8%, οι Οικολόγοι Πράσινοι βρίσκονται στο 1,5% και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στο 1,1%. Οι αδιευκρίνιστες ψήφοι κυμαίνονται στο 16,2%, ενώ άλλο κόμμα απαντά το 4,4%.

Στην παράσταση νίκης το κλίμα είναι υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ καθώς το 77,3% εκτιμά ότι θα ερχόταν πρώτο κόμμα αν είχαμε άμεσα εκλογές, ωστόσο, ο Αντώνης Σαμαράς διατηρεί σταθερά την πρωτιά στην καταλληλότητα πρωθυπουργού με ποσοστό 46% έναντι 32,8% που συγκεντρώνει ο Αλέξης Τσίπρας.

Λίγα 24ωρα πριν από τη δεύτερη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, το 43,6% εκφράζει θετική γνώμη για τον Σταύρο Δήμα και αρνητική το 32,5%, ενώ στην ερώτηση «εάν ήσασταν βουλευτής, θα ψηφίζατε υπέρ ή κατά της υποψηφιότητας του Σταύρου Δήμα για την Προεδρία της Δημοκρατίας;», το 46,4% απαντά υπέρ και το 45,1% κατά.



Σαφές προβάδισμα στον ΣΥΡΙΖΑ στην εκτίμηση της πρόθεσης ψήφου δίνειδημοσκόπηση του πανεπιστημίου Μακεδονίας.ΣΥΡΙΖΑ 31%, ΝΔ 24,5%  (διαφορά 6,5%) και ακολουθούν το ΠΟΤΑΜΙ 6,5% Χρυσή Αυγή 6% , ΠΑΣΟΚ 5% ΑΝΕΛ 3%  ΑΝΤΑΡΣΥΑ 1% ΔΗΜΑΡ 0,5%  ΔΞ/ΔΑ 12%

Και σε αυτή την έρευνα, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων ζητά σε ποσοστό 51,5% εκλογή προέδρου από την παρούσα βουλή, θεωρώντας ότι πρόκειται για την καλύτερη εξέλιξη για την χώρα, ενώ το 45% θεωρεί ότι ο πρόεδρος πρέπει να εκλεγεί από την επόμενη βουλή.



Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Απίστευτη πολιτική μπόχα από τις καταγγελίες για χρηματισμό βουλευτών μπροστά από τη δεύτερη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου



Η πολιτική ζωή της χώρας κινείται στον αστερισμό των αλλεπάλληλων καταγγελιών  για χρηματισμό βουλευτών εν όψει των διαδικασιών για την εκλογή του Προέδρου.
                          
 Η ομοβροντία ξεκίνησε με τις αποκαλύψεις του Λάκη Λαζόπουλου στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη για να ακολουθήσουν οι καταγγελίες του βουλευτή των ΑΝ.ΕΛΛ, Παύλου Χαϊκάλη,  σε συνέντευξη του σε τηλεοπτικό σταθμό ο οποίος υποστήριξε ότι ο Γιώργος Αποστολόπουλος που φέρεται ότι προσπάθησε να τον δωροδοκήσει του είπε που λειτουργεί εξ’ ονόματος του πρωθυπουργού και ενός τραπεζίτη. Το αντίτιμο της δωροδοκίας έφθανε – κατά τα λεγόμενα του στο ύψος των τριών εκατομμυρίων ευρώ!

Άμεση ήταν η απάντηση του Α. Σαμαρά που δήλωσε πως θα καταθέσει μήνυση εναντίον όλων των εμπλεκομένων. «Η απόλυτη συκοφαντία και αθλιότητα στην κορύφωσή τους. Ο Πρωθυπουργός καταθέτει άμεσα μήνυση και ζητά την παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών» αναφέρει η ανακοίνωση από το πρωθυπουργικό γραφείο.

Με φωτογραφίες, επίσης, απάντησε η ΝΔ από συνάντηση του Γιώργου Αποστολόπουλου, του Πάνου Καμμένου και του Νότη Μαριά με τον Αλέξη Τσίπρα, Νίκο Παππά και Πάνο Σκουρλέτη στις 22 Μαρτίου του 2013.
                                      
Επίσης το κυβερνών κόμμα δημοσιοποίησε και φωτογραφία του Γιώργου από επίσκεψη του προέδρου των ΑΝΕΛ στην Κύπρο.

Η ΝΔ, μάλιστα χαρακτήρισε τις καταγγελίες Καμμένου-Χαϊκάλη ως «άθλια προβοκάτσια», υποστηρίζοντας ότι ο φερόμενος ως ύποπτος είχε στενή σχέση με τον Πάνο Καμμένο.

Σε λίγη ώρα, βεβαίως, ενώπιον του εισαγγελέα Παναγιώτη Παναγιωτόπουλου που διερευνά την υπόθεση του «κουμπαρά» θα βρεθεί ως ύποπτος τέλεσης του αδικήματος της δωροδοκίας βουλευτή, ο Γ. Αποστολόπουλος.
Ο Γιώργος Αποστολόπουλος που φέρεται να προσπάθησε να χρηματίσει τον Π. Χαικάλη εξέδωσε με τη σειρά του ανακοίνωση στην οποία αναφέρει:

«Με έκπληξη και οργή παρακολουθώ στα ΜΜΕ να με εμπλέκουν σε πολιτικές βεντέτες υποκινούμενες από δόλια κομματικά συμφέροντα πρόκειται για θεατρικό σενάριο με πρωταγωνιστή έναν έμπειρο κωμικό ηθοποιό και σκηνοθέτη και ένα μανιώδη «showman» πολιτικό αρχηγό».

Νωρίτερα ο Α. Σαμαράς είχε στείλει πίσω στην εισαγγελία ως «παράνομο υλικό» το CD με τις καταγγελίες Χαϊκάλη που έστειλε στους πολιτικούς αρχηγούς ο Πάνος Καμμένος. Το ίδιο έπραξε και ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου.

Από την πλευρά του ο Πάνος Καμμένος δήλωσε:
«Χαίρομαι που μου κάνει μήνυση ο Σαμαράς. Μου δίνεται η ευκαιρία να του κάνω και εγώ για ψευδή καταμήνυση. Ο Σαμαράς μέσα στον τρόμο του κάνει και μηνύσεις. Το θέμα είναι πολιτικό και έχει προσωπική ευθύνη ο κ. Σαμαράς».

 Στη συνέχεια υπήρξε μια κυριολεκτική «βροχή» από μηνύσεις!

Έτσι, εκτός από τον Σαμαρά που κατέθεσε μήνυση, ακόμα τρεις ανεξάρτητοι βουλευτές όπως δήλωσαν θα προσφύγουν στην δικαιοσύνη εναντίον δύο συναδέλφων τους. Του Οδυσσέα Βουδούρη και του Θόδωρου Παραστατίδη οι οποίοι αφήνουν να εννοηθεί ότι υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις χρηματισμού ανεξάρτητων βουλευτών, πέραν της καταγγελίας του Παύλου Χαϊκάλη. Μάλιστα οι δυο βουλευτές αφήνουν βαρύτατες υπόνοιες για τους ανεξάρτητους βουλευτές που υπερψήφισαν την υποψηφιότητα Δήμα. Μάλιστα, τους καλούν να απέχουν από τις επόμενες ψηφοφορίες έως ότου ξεκαθαρίσει η υπόθεση.

Με δηλώσεις τους οι Σπύρος Λυκούδης, Χρήστος Αηδόνης και Γρηγόρης Ψαριανός ανακοίνωσαν πως θα προσφύγουν στην δικαιοσύνη.

Για «πολιτικά σκουλήκια» έκανε λόγο ο Σπ. Λυκούδης και υποστήριξε πως το γεγονός ότι καταψήφισε τον προϋπολογισμό θα πρέπει να διαχωρίζεται από τη θετική του ψήφο υπέρ του Σταύρου Δήμα, καθώς από τον Μάιο είχε ταχθεί υπέρ της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή.

Ο Χρήστος Αηδόνης μιλώντας στο enikos.gr τόνισε χαρακτηριστικά «Θα προσφύγω στη δικαιοσύνη, ο λόγος ανήκει πια σε αυτήν και εκείνο που απαιτείται από αυτούς είναι τώρα να ζητήσουν δημόσια συγνώμη. Δεν ανέχομαι από κανέναν να με προσβάλλει. Απολογούμαι στην οικογένειά μου, στα παιδιά μου και σε μία κοινωνία και δεν μπορώ να υποστώ το στίγμα κανενός».

«Άθλιους και ξεφτιλισμένους» χαρακτήρισε ο Γρηγόρης Ψαριανός τους κ. κ. Βουδούρη και Παραστατίδη, οι οποίοι με ανακοίνωσή τους άφησαν υπονοούμενα για χρηματισμό βουλευτών.

 Από τη μεριά του, ως «σοβαρή καταγγελία» χαρακτήρισε ο Αλέξης Τσίπρας τα όσα κατέθεσε ο Παύλος Χαϊκάλης. Ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αναμένεται να ανεβάσει τους τόνους της αντιπαράθεσης με την κυβέρνηση στις περιοδείες που θα πραγματοποιήσει σε Κοζάνη και Αλεξανδρούπολη το Σαββατοκύριακο στο πλαίσιο των Περιφερειακών προγραμματικών συσκέψεων του ΣΥΡΙΖΑ.

Η Κουμουνδούρου ζητά την άμεση και πλήρη διερεύνηση από τη δικαιοσύνη προκειμένου να φτάσει στο κόκκαλο. «Οι καταγγελίες του κ. Χαϊκάλη όχι μόνο είναι σοβαρές, αλλά τεκμηριώνουν την γενικευμένη αίσθηση παρεμβάσεων, πιέσεων και μεθοδεύσεων προς τους βουλευτές για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Αναμένουμε η Δικαιοσύνη να πράξει άμεσα το καθήκον της. Το μαχαίρι πρέπει να φτάσει στο κόκκαλο. Να αναζητηθούν ευθύνες από τους υπαιτίους όσο ψηλά κι αν βρίσκονται. Η χώρα και το πολιτικό σύστημα πρέπει να βγουν από τον βούρκο» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Παράλληλα στον ΣΥΡΙΖΑ αναρωτιούνται γιατί δεν ακολουθήθηκε η αυτόφωρη διαδικασία από τις εισαγγελικές αρχές «Αναπάντητα ερωτηματικά προκύπτουν σχετικά με την αδράνεια της εισαγγελικής αρχής που ενώ είχε επί μέρες στην κατοχή της αποδεικτικό οπτικοακουστικό υλικό τέλεσης απόπειρας δωροδοκίας βουλευτή, δεν εξέδωσε εντολή αυτόφωρης διαδικασίας για τον δράστη».

Φυσικά, όλα αυτά εκείνο που αναδεικνύουν είναι μια ανυπόφορη δυσοσμία, παρουσιάζοντας ανάγλυφα τη σήψη και την παρακμή του πολιτικού συστήματος της χώρας.
                                
Και οδηγούν, βεβαίως, και σ’ ένα ουσιαστικό αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης εν όψει των σημαντικών πολιτικών εξελίξεων που ακολουθούν.

 Γιατί, ποιος από τους πολιτικούς μας «ηγέτες» σήμερα συζητά το ότι τη Δευτέρα έρχεται στη Βουλή η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με την οποία επεκτείνεται η ισχύς του Μνημονίου για δύο τουλάχιστον μήνες;

Όταν ο Σόιμπλε και οι όμοιοί του μιλούν χωρίς προσχήματα για νέο Μνημόνιο μακράς διάρκειας …

Και φυσικά δεν βολεύει να πολυγίνεται λόγος για το ένα εκατομμύριο μακροχρόνιων ανέργων, για τα νοικοκυριά και ευρύτερα την οικονομία που καταβαραθρώνονται καθημερινά, για την απίστευτη τραγωδία που βιώνουν εκατομμύρια Έλληνες πολίτες.

Όλα αυτά, βεβαίως, θα τα δούμε να γίνονται αντικείμενο έντονης ρητορικής αντιπαράθεσης στις επικείμενες εκλογές – και το τονίζουμε κυρίως ρητορικής αντιπαράθεσης.

Γιατί ουσιαστικές λύσεις στα συσσωρευμένα αδιέξοδα δεν βλέπουμε να προτείνονται.

Οπότε μια φραστική πόλωση  σε  θέματα γενικά και αόριστα περί «δημοκρατίας», «αποστασίας», «διαφθοράς» βολεύει πολλούς …

Θέσαμε τις παραπάνω λέξεις σε εισαγωγικά γιατί μεγάλο μέρος και των καταγγελλόντων  και των καταγγελλομένων δεν είναι έξω από το πολιτικό παιχνίδι των διαδρόμων της εξουσίας – με ό,τι αυτό συνεπάγεται.


Κατά τα άλλα στις εντυπώσεις, ως αποτέλεσμα και της τραγικής θέσης που βρίσκεται μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος και της ογκούμενης δυσαρέσκειας, φαίνεται να είναι κερδισμένος ο ΣΥΡΙΖΑ.

Προβάδισμα, λοιπόν, του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης  με επτά ποσοστιαίες μονάδες έναντι της ΝΔ αποτυπώνει έρευνα που πραγματοποίησε η Public Issue, και η οποία έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, στην εκτίμηση εκλογικής επιρροής ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει 36,5% (38,5% τον Νοέμβριο) και η ΝΔ 29,5% (27%). Στην τρίτη θέση βρίσκεται «Το Ποτάμι» με 8,5% (8,5%).

Ακολουθούν το ΚΚΕ με 6% (6,5%), το ΠΑΣΟΚ, επίσης με 6% (5%), όπως και η Χρυσή Αυγή με 6% (6%). Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες συγκεντρώνουν 3,5% (3%) και η ΔΗΜΑΡ 1% (1%). Τα Λοιπά συγκεντρώνουν 3% (4,5%).

Στην παράσταση νίκης για τις βουλευτικές εκλογές (με ερώτηση που εστιάζει στα δύο κόμματα) ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται με 68% (68% τον Νοέμβριο) έναντι της ΝΔ που συγκεντρώνει 20% (22%).

Η γεωγραφική κάλυψη της έρευνας είναι πανελλαδική και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 10 - 17 Δεκεμβρίου 2014.

Φυσικά θα ακολουθήσουν και δεκάδες άλλες δημοσκοπήσεις.

Σε κάθε περίπτωση τονίζουμε αυτό, που ήδη έχουμε τονίσει με έμφαση πολλές φορές:
Ο λαός και οι πολίτες δεν μπορούν να αρκεστούν στο ρόλο του θεατή σ’ αυτό οτ θέατρο του πολιτικού παραλογισμού.

Χρειάζεται με τους αγώνες, την παρέμβαση και την επαγρύπνησή του καθώς και με την ανάπτυξη του κοινωνικού κινήματος να βάλει τη δική του σφραγίδα στις εξελίξεις.


Ή τουλάχιστον να αποτρέψει τις πιο αρνητικές από αυτές.