Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΕΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΕΠ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Eurostat: Στο 168,8% του ΑΕΠ το ελληνικό χρέος - και συνεχίζει την ανηφόρα .... και Βloomberg: Συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας κατά 0,7% φέτος


Στο 168,8% διαμορφώθηκε ο λόγος του ελληνικού δημοσίου χρέους προς το ΑΕΠ για το πρώτο τρίμηνο του 2015,  σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Eurostat. 



Συνολικά, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, στην ευρωζώνη ο λόγος του δημοσίου χρέους προς το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά την ίδια περίοδο από 91,9% σε 92,9%. 


Αντίστοιχα, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσής αυξήθηκε από 86,2% σε 88,2%, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Βουλγαρία (+10%).

Ενώ συρρίκνωση κατά 0,7% το 2015 προβλέπουν, κατά μέσο όρο, 20 οικονομολόγοι που ρωτήθηκαν από το Bloomberg για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας. 

Το 2014 η ελληνική οικονομία αναπτύχθηκε με ρυθμό 0,8%.

Η ανεργία, σε μέσα επίπεδα του 2015, προβλέπεται να διαμορφωθεί στο 26,3% από 25,9% που ήταν η πρόβλεψη στην τελευταία έρευνα του Bloomberg τον Απρίλιο.

Το δημοσιονομικό έλλειμμα προβλέπεται ότι θα φθάσει στο όριο του 3% του ΑΕΠ από 1,9% που ήταν η προηγούμενη πρόβλεψη. 

Το εμπορικό ισοζύγιο εκτιμάται ότι θα έχει έλλειμμα 0,7% του ΑΕΠ, αντί για το πλεόνασμα 0,6% του ΑΕΠ που προβλεπόταν στην προηγούμενη έρευνα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Και συνεχίζουμε "περήφανοι" και "ακάθεκτοι" με τα Μνημόνια και τις ασφυκτικές πολιτικές λιτότητας.

Να δούμε ... όχι φως στο τούνελ ... αλλά αν έχει πάτο το βαρέλι ...