Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαθητές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαθητές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Νέα συγκέντρωση μαθητών και φοιτητών μπροστά στο Υπουργείο Παιδείας


Μαχητική και μαζική συγκέντρωση πραγματοποίησαν μαθητές κυρίως Λυκείων του Πειραιά έξω από το Υπουργείο Παιδείας.

Αυτή τη φορά υπήρχε και παρουσία φοιτητών από ορισμένες σχολές.


Η  συμμετοχή των μαθητών ήταν εντυπωσιακή, ο ενθουσιασμός και το πάθος τους μεγάλο.




Βέβαια, για μια ακόμη φορά η στάση του Υπουργού και του υπουργείου ήταν η ... γνωστή.

Ο Υπουργός έλαμψε δια της απουσίας του (ήταν κάπου στους ... Άγιους Τόπους! Εξού και διάφορα σκωπτικά συνθήματα ή μαντινάδες που ακούστηκαν από τους πάντα ευρηματικούς μαθητές).

Τελικά πάλι υπήρξε συνάντηση με κάποιους "υπηρεσιακούς παράγοντες" που "υποσχέθηκαν ότι οι επαναληπτικές μάλλον θα πραγματοποιηθούν αλλά  τον ... Σεπτέμβρη.

Η αγανάκτηση των μαθητών ήταν εύλογη και μεγάλη.

Και όλοι έδωσαν τη διαβεβαίωση 'ότι δεν εφησυχάζουν αλλά θα συνεχίσουν με διάφορους τρόπους τον αγώνα τους μέχρι την τελική δικαίωση.

Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Η κινητοποίηση των μαθητών του Πειραιά για την επαναφορά των επαναληπτικών εξετάσεων στις Πανελλαδικές

Με δυναμικό τρόπο οι μαθητές του Πειραιά - με πρωτοβουλία κυρίως των λυκείων του Κερατσινίου, Δραπετσώνας και Περάματος - διεκδίκησαν αυτή τη βδομάδα το δίκαιο αίτημα για επαναφορά των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων.

Τις οποίες με ένα απόλυτα κυνικό τρόπο το Υπουργείο Παιδείας  είχε πρόσφατα καταργήσει στο όνομα της ελαχιστοποίησης του κόστους (!).

Την ίδια στιγμή που βρίθουν οι καταγγελίες για τις χαριστικές αυξήσεις στους μισθούς και απολαβές υψηλόβαθμων κυβερνητικών στελεχών που φθάνουν στο ύψος πολλών δεκάδων και εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.

Η αρχή έγινε με καταλήψεις σε σχολεία του Κερατσινίου και με μια  δυναμική πορεία στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πειραιά την Τρίτη - 8/3/2017.



Ακολούθησε η εξίσου μαχητική παρουσία και συγκέντρωση την Παρασκευή έξω από το Υπουργείο Παιδείας.



Ποια ήταν η στάση του Υπουργού Παιδείας;

Μα ... η  "συνηθισμένη" ...
Αυτή που τόσα χρόνια οι αλαζονικοί εκπρόσωποι της εκάστοτε εξουσίας κρατούν απέναντι στα αιτήματα και τις διεκδικήσεις των νέων ανθρώπων (και όχι μόνο) ...

Μπορείτε  να την αντιληφθείτε ανάγλυφα μέσα από την ανακοίνωση - καταγγελία των ίδιων των μαθητών.


"Εμείς οι μαθητές γενικών και επαγγελματικών λυκείων Κερατσινίου – Δραπετσώνας, Περάματος, Πειραιά αλλά και της ευρύτερης Αττικής καταγγέλλουμε και γνωστοποιούμε την ανάρμοστη συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας.

Αναλυτικότερα, ήδη από την Τρίτη 7/3, γνωστοποιήσαμε  μέσω της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πειραιά, στο προαναφερθέν Υπουργείο , με έγγραφό μας, την μεγάλη μαθητική πορεία που σημειώθηκε την Παρασκευή 10/3 με στόχο την εύρεση απαντήσεων και δέσμευση των αρμοδίων για ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων μας: της άμεσης επαναφοράς των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων (για Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια) , αλλά και της αλλαγής των ενδοσχολικών εξετάσεων ώστε αυτές να μην βρίσκονται πριν τις πανελλαδικές.

Με έκπληξη ανακαλύψαμε πως ο αρμόδιος υπουργός , υφυπουργός , ακόμα και ο γενικός γραμματέας , έλειπαν… Επιπροσθέτως,  παρά την απαίτηση της αντιπροσωπείας προέδρων μαθητών δεν επιτράπηκε στους τελευταίους να εισέλθουν ειρηνικά στην αυλή του Υπουργείου! Όταν η αντιπροσωπία μας  συναντήθηκε με μερικούς από τους συμβούλους του Υπουργού, δεν έλαβε καμία συγκεκριμένη απάντηση στα φλέγοντα ζητήματα καθώς κάθε ‘απάντηση΄ στις ερωτήσεις των μαθητών συμπεριλάμβανε μέσα φράσεις όπως : »Εάν και εφόσον»!

Αποκορύφωμα αυτής της αναιδούς συμπεριφοράς ήταν η ειρωνικότατη απάντηση που λάβαμε οταν απαιτήσαμε συνάντηση με τον ίδιο τον Υπουργό , η οποία ήταν : »Τι θέλετε τον υπουργό; Να πιείτε κάφε μαζί του;»

Εμείς οι μαθητές του Πειραιά καλούμε κάθε σχολείο της Αττικής αλλά και της χώρας να συνεχίσει τους αγώνες για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας , όπως θα κάνουμε και εμείς.

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!

Τα 15μελή Συμβούλια
Γενικών και Επαγγελματικών Σχολείων
Δήμων Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Πειραιά"



  Πέρα από αυτό εμείς θα θέλαμε να καταδικάσουμε και τη στάση των Μέσων ενημέρωσης - παρόλο που στην κινητοποίηση υπήρξαν συνεργεία της ΕΡΤ και του ΑΛΦΑ  στα κεντρικά δελτία αυτών των καναλιών (και φυσικά και των άλλων) δεν περίσσεψε χώρος και χρόνος για την προβολή της φωνής και των αιτημάτων των μαθητών.



Την ίδια στιγμή που παρέλαυναν οι Κασιδιάρηδες, ο Σώρρας και φυσικά όλες οι "επιτυχίες" της "περήφανης διαπραγμάτευσης" και της αξιολόγησης που οδηγούν σε νέα δεσμά και  περικοπές των κοινωνικών δικαιωμάτων. προβάλλονταν εξακολουθητικά στα δελτία ειδήσεων.

Ίσως γιατί βολεύει από τη μια η καλλιέργεια της μοιρολατρίας, της υποταγής, του εφησυχασμού.

Και από την άλλη δεν βολεύει η εικόνα των νέων παιδιών που μ ενθουσιασμό και μαχητικότητα διεκδικούν τα δικαιώματά τους και αγωνίζονται ενάντια στις αδικίες.

Νομίζουμε ότι η απάντηση σε όλα αυτά βρίσκεται μέσα στο μήνυμα των ίδιων των παιδιών.

Κι αυτή είναι η ελπίδα ... 

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Ένταση σε συγκέντρωση φοιτητών και μαθητών έξω από το Υπουργείο Παιδείας -



Σε αναβρασμό εξακολουθεί να βρίσκεται η πανεπιστημιακή κοινότητα εξαιτίας της πρότασης του πανεπιστημίου Αθηνών να λαμβάνονται με ηλεκτρονική ψηφοφορία οι αποφάσεις για καταλήψεις, αποχές από τα μαθήματα.



Σε μια προσπάθεια «εκτόνωσης» της κατάστασης ο πρόεδρος του ιδρύματος, Θόδωρος Φορτσάκης, επανέλαβε σήμερα ότι δεν στοχεύει στην κατάργηση των φοιτητικών συλλόγων, ενώ πρότεινε να αποφασίσουν οι ίδιοι οι σύλλογοι για το ζήτημα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας.

«Δεν είπαμε ότι θέλουμε να καταργήσουμε τους φοιτητικούς συλλόγους. Αντίθετα, θέλουμε να ενισχυθούν. Οι σύλλογοι θα κρίνουν αν θέλουν ή όχι την ηλεκτρονική ψηφοφορία» ανέφερε ο πρύτανης του ΕΚΠΑ, μιλώντας στο Mega, ενώ σημείωσε ότι οι καταλήψεις «δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να προβάλλονται τα αιτήματα, αυτό πρέπει να γίνεται θεσμικά, να επιλέγεται ο διάλογος».

Ο κ. Φορτσάκης αναφέρθηκε και στο θέμα των μετεγγραφών, διευκρινίζοντας ότι οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν κανονικά. «Δεν είπαμε ότι δεν θα εγγράψουμε τους φοιτητές, γιατί αυτό λέει ο νόμος, αλλά οι νόμοι πρέπει να εκδίδονται με βάση την πραγματικότητα. Πώς θα πάρουν πτυχία αυτά τα παιδιά; Θα τους εγγράψουμε, αλλά δεν μπορούμε να τους διδάξουμε. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε, αλλά η πολιτεία θα πρέπει να μας βοηθήσει» τόνισε.

Με απλά λόγια ο πρύτανης που – από όσα δείχνουν όλες του οι μέχρι τώρα ενέργειες – έλκεται πολύ από αντιδημοκρατικές, για να μην πούμε χουντικές, πρακτικές, αναγκάζεται να πει το αυτονόητο: ότι οι ίδιοι οι φοιτητές, οι φοιτητικοί σύλλογοι και το φοιτητικό κίνημα και αυτοί μόνο μπορούν να αποφασίζουν για τη ορφή και τον τρόπο λήψης των αποφάσεων τους.

Κάθε άλλη παρέμβαση αποτελεί ακραία μορφή αυταρχισμού και στοχευμένη προσπάθεια ακύρωσης των φοιτητικών αγώνων.




Στο μεταξύ, υπό κατάληψη τελούν η Νομική Σχολή και το Μαθηματικό Τμήμα και η κοσμητεία Επιστημών Υγείας του ΕΚΠΑ, η Γεωπονική, ενώ σήμερα αναμένεται να λήξει η κατάληψη στο κτίριο διοίκησης του ΕΜΠ.

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ξεκινά αύριο ο εξεταστικός μαραθώνιος. Καλή επιτυχία, παιδιά!


Ξεκινάει και φέτος ο μαραθώνιος των Πανελληνίων.

Δεκάδες χιλιάδες νέοι άνθρωποι, μαθητές θα βρεθούν αύριο νωρίς το πρωί  στα σχολεία.

Με πολλή αγωνία και πολλά όνειρα …

Σε μια κατάσταση, βέβαια, ζοφερή και ιδιαίτερα σκληρή για τους νέους.

Πολλοί από τους οποίους βιώνουν τη βαθιά αδικία και αισθάνονται απογοήτευση ή και έχουν τάσεις παραίτησης.

Εμείς, θέλουμε να τους διαβεβαιώσουμε ότι ο αγώνας, που δίνουν, αξίζει.
Είναι δικός τους και σε οποιαδήποτε περίπτωση αυτοί θα είναι οι νικητές.

Και ότι μπορούν – παρ’ όλες τις δυσκολίες – ν’ ανοίξουν νέους δρόμους στη ζωή τους.

Την ίδια στιγμή ετοιμάζονται και οι μαθητές της Α΄ Λυκείου να ξεκινήσουν τη δική τους περιπέτεια με τις εξετάσεις αυτού του «Νέου Λυκείου» μέσω της Τράπεζας Θεμάτων που με απίστευτη προχειρότητα και ανευθυνότητα εφαρμόζει το Υπουργείο Παιδείας.

Ένα «Νέο Λύκειο» που μετατρέπεται σε κέντρο ατελείωτων εξετάσεων με σκληρούς όρους και στην ουσία αυστηρά ταξικά προσδιορισμένο που αποσκοπεί στο να διώξει και να απορρίψει μαθητές, ιδιαίτερα από τα πιο αδύναμα κοινωνικά στρώματα.

Και αυτά τα παιδιά έχουν ανάγκη τη στήριξη και την αλληλεγγύη μας.

Και οπωσδήποτε ένα καλύτερο σχολείο, ένα διαφορετικό Λύκειο – πιο ανθρώπινο, πιο κοντά στις ανάγκες τους, με ουσιαστικές γνώσεις, δημοκρατικό και ανοικτό που να ανοίγει δρόμους για το μέλλον.


Και όχι ένα Λύκειο – ταφόπλακα στα όνειρα και τις φιλοδοξίες των νέων ανθρώπων και των οικογενειών τους.