Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΑΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΑΤ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Ένα βίντεο από την αρχή των επεισοδίων στη συγκέντρωση κατά του Τρίτου Μνημονίου στο Σύνταγμα


Όπως πολλές φορές ο Νέος Μέτοικος βρέθηκε στην πρώτη γραμμή των γεγονότων.

Σήμερα 15 Ιουλίου - ημερομηνία σημαδιακή - πραγματοποιούνταν μια συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στη Βουλή  κατά του Τρίτου Μνημονίου.

Της συμφωνίας που φέρει την υπογραφή του Τσίπρα και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ.

Η συγκέντρωση ήταν ειρηνική.
Όχι ιδιαίτερα πολυπληθής αλλά  είχε αρκετό νέο κόσμο, νέους ανθρώπους.
Υπήρχαν δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, άλλων κινήσεων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς.

Γύρω στις 8.30΄είχε φτάσει και περνούσε από την κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος η πορεία του ΠΑΜΕ.

Ειρηνικά και δυναμικά - με συνθήματα κατά των Μνημονίων και της λιτότητας.

Γύρω στις 9.10΄ πήρε το λόγο στα μικρόφωνα της συγκέντρωσης εκπρόσωπος των συνταξιούχων εκπαιδευτικών ο οποίος κατήγγειλε το νέο Μνημόνιο.

Εκεί κοντά στην πάνω γωνία της πλατείας Συντάγματος ήταν άτομα από τον αντιεξουσιαστικό χώρο.

Σε λίγα λεπτά έπεσε η πρώτη μολότοφ ...

Ακολούθησαν κι άλλες

Η αστυνομία και οι δυνάμεις των ΜΑΤ απάντησαν με δακρυγόνα.
Ως συνήθως ανεξέλεγκτα ...

Τα ΜΑΤ κινήθηκαν για να αδειάσουν την πλατεία ...
Ο περισσότερος κόσμος  υποχώρησε...
Ακολούθησαν αψιμαχίες των δυνάμεων της αστυνομίας με ρίψη δακρυγόνων αλλά και μολότοφ από ορισμένους  αντιεξουσιαστές.

Είδαμε με τα μάτια μας να συλλαμβάνεται ένας νέος  αρκετά πιο χαμηλά στη Μητροπόλεως με ιδιαίτερα βίαιο τρόπο γιατί είχε ένα σακίδιο ...
 Σύμφωνα με τη μαρτυρία μιας νεαρής κοπέλας το σακίδιο του ήταν άδειο ...

Τραβήξαμε το παρακάτω βίντεο από την αρχή των επεισοδίων.
Συγχωρήστε μας για την ποιότητα του ...

Καταλαβαίνετε ότι υπήρχε αρκετή ένταση  στις στιγμές ... 


Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Οι τραυματίες από την άγρια καταστολή των ΜΑΤ μιλούν στο VICE


από το Μ ...
Αστυνομική βία, άγρια καταστολή, ξύλο από τα ΜΑΤ, χειροβομβίδες κρότου λάμψης, χημικά και «γκλομπιές» στα κεφάλια φοιτητών και φωτορεπόρτερ ήταν το σκηνικό μίας αρκετά μεγάλης μέρας που ξεκίνησε από τη Νομική Σχολή Αθηνών και κατέληξε στο Πολυτεχνείο.
http://left.gr/sites/left.gr/files/styles/large/public/nomiki-polutexneio-body-image-1415921477.jpg?itok=_7Ora6s8

Περίπου στις 4.30 τα ξημερώματα της Πέμπτης, περνώντας τυχαία έξω από τη Νομική Σχολή, μου έκανε εντύπωση η έντονη παρουσία αστυνομικών δυνάμεων στο μπροστινό και πλάγιο μέρος του κτιρίου. Λίγες ώρες αργότερα, οι φοιτητές θα έφταναν στο Πανεπιστήμιο προκειμένου είτε να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους είτε να πάρουν μέρος στην προγραμματισμένη συνέλευση που θα έκρινε τη συνέχιση των κινητοποιήσεων και καταλήψεων ενόψει της επετείου του Πολυτεχνείου. Αυτό που αντίκρισαν όμως οι φοιτητές ήταν το λουκέτο και μια αλυσίδα στα κάγκελα της εισόδου της Νομικής -εξωτερικά διμοιρίες ΜΑΤ είχαν περικυκλώσει το κτίριο, με τις πρυτανικές αρχές του ΕΚΠΑ να επικαλούνται λόγους ασφαλείας στην ​​ανακοίνωσή τους.
http://assets2.vice.com/images/content-images/2014/11/13/nomiki-polutexneio-body-image-1415920414.jpg
Μετά από τις αντιδράσεις για την παρουσία των αστυνομικών δυνάμεων στο Πανεπιστήμιο, τα ΜΑΤ «ψέκασαν» τους φοιτητές και τους απώθησαν προς την Ακαδημίας. «Ξέρεις τι είναι να ξυπνάς με χημικά; Η εικόνα που είδαμε το πρωί των αστυνομικών έξω από το Πανεπιστήμιο είναι αισχρή. Εμείς θα συνεχίσουμε τις κινητοποιήσεις και καταδικάζουμε το "λοκ άουτ", την ύπαρξη αστυνομικών δυνάμεων στο Πανεπιστήμιο και τα σημερινά γεγονότα που είχαν ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο συμφοιτητών μας», μου λέει ο Λευτέρης πρωτοετής από το φοιτητικό Σύλλογο του Οικονομικού της Νομικής.
http://assets2.vice.com/images/content-images/2014/11/13/nomiki-polutexneio-body-image-1415920448.jpg
Οι δύο φοιτητές της Νομικής τραυματίστηκαν άσχημα εξαιτίας επίθεσης που δέχτηκαν από τα ΜΑΤ. Στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου και νοσηλεύτηκαν προληπτικά χθες το βράδυ. Την ώρα που απέναντι από τη Νομική γίνεται συγκέντρωση διαμαρτυρίας, επισκέπτομαι τους δύο φοιτητές στο νοσοκομείο και περιμένω να τελειώσουν τις ιατρικές εξετάσεις ώστε να τους συναντήσω. 
Εκείνη τη στιγμή μιλούσα στο τηλέφωνο έχοντας πλάτη τις δυνάμεις των ΜΑΤ. Η επίθεση μου έγινε από πίσω.
http://assets2.vice.com/images/content-images/2014/11/13/nomiki-polutexneio-body-image-1415920532.jpg
Όπως μου λέει ο Γιάννης που έχει χτυπηθεί σε πολλά σημεία του σώματός του με πιο φανερό το σημάδι στο μάτι: «Ο κ. Φορτσάκης επέλεξε για ακόμα μια φορά να κάνει λοκ αουτ στη σχολή φέρνοντας τις δυνάμεις των ΜΑΤ για να περικυκλώσουν τα κτίρια της Πρυτανείας και το κτίριο της Νομικής Αθηνών. Οι φοιτητικοί σύλλογοι βρέθηκαν εκεί ώστε να πουν το πιο απλό και κατανοητό πράγμα. Ότι στις σχολές θα έπρεπε να υπάρχουν φοιτητές και όχι Ματατζήδες. Δίπλα από το κτίριο της Πρυτανείας οι φοιτητές δέχτηκαν επίθεση από τα ΜΑΤ, η οποία κατέληξε σε αυτό που βλέπετε μπροστά σας, στο να προπηλακίζονται φοιτητές μερικές μέρες πριν το Πολυτεχνείο. Εγώ βρισκόμουν σε ένα σημείο λίγο πιο κάτω από τη συγκέντρωση, δίπλα από το κτίριο της Πρυτανείας. Εκείνη τη στιγμή μιλούσα στο τηλέφωνο έχοντας πλάτη τις δυνάμεις των ΜΑΤ. Η επίθεση μου έγινε από πίσω. Στην αρχή δέχτηκα γρονθοκοπήματα και κλωτσιές και στη συνέχεια αφού έπεσα κάτω δέχτηκα και επίθεση με γκλομπ στο πρόσωπο, με αποτέλεσμα να μου κάνουν τρία ράμματα και τώρα περιμένω να μεταφερθώ και στο οφθαλμολογικό. Για τον κ. Φορτσάκη είναι πιο εύκολο να κάνει αντιπαράθεση στην τηλεόραση, γιατί με τους φοιτητές ο διάλογος για εκείνον σημαίνει ΜΑΤ». 
Το πρωί εντελώς τυχαία δεν είχαμε θύματα. Εμείς απλά έτυχε να είμαστε τα θύματα της σημερινής επίθεσης των ΜΑΤ. Κάποια άλλη στιγμή μπορεί να είναι κάποιος άλλος.
Ο Κώστας δέχτηκε επίθεση με γκλομπ που του άνοιξε το κεφάλι. Όπως μου λέει: «Το θέμα είναι ότι τα ΜΑΤ επέλεξαν να επιτεθούν αναίτια και απρόκλητα. Σήμερα το πρωί εντελώς τυχαία δεν είχαμε θύματα. Τα ΜΑΤ επιτέθηκαν σε φοιτητές, με γροθιές και μπουνιές, άρα το ότι σάπισαν τον κόσμο στο ξύλο δεν είναι τυχαίο. Όταν ξεκίνησε το περιστατικό, εγώ βρισκόμουν αρκετά πιο πάνω. Ακούσαμε φωνές και κινηθήκαμε προς αυτό το μέρος. Όταν συνειδητοποίησα ότι είναι οι συμφοιτητές μου, προσπάθησα με κάθε τρόπο να τους πάρω από εκεί, γιατί είδα ότι δύο διμοιρίες των ΜΑΤ είχαν κάτω δύο ανθρώπους από το φοιτητικό σύλλογο του Οικονομικού και τους χτύπαγαν. Τα υπόλοιπα τα βλέπετε κι εσείς. Όμως, σίγουρα ούτε οι φοιτητές, ούτε οι μαθητές τρομοκρατούνται. Εμείς απλά έτυχε να είμαστε τα θύματα της σημερινής επίθεσης των ΜΑΤ. Κάποια άλλη στιγμή μπορεί να είναι κάποιος άλλος. Το μήνυμα που έχουμε να δώσουμε είναι "Όλοι στο δρόμο"».
http://assets2.vice.com/images/content-images/2014/11/13/nomiki-polutexneio-body-image-1415921102.jpg
Ενώ βρίσκομαι στο νοσοκομείο με τους τραυματίες, οι φοιτητικοί σύλλογοι ανακοινώνουν ότι έχουν δώσει ραντεβού στις 17.00 στα Προπύλαια για πορεία. Επιστρέφω στο σημείο συνάντησης και παρά το γεγονός ότι το κάλεσμα έγινε τελευταία στιγμή, βλέπω ότι η ανταπόκριση είναι μεγάλη και η πορεία έχει μαζική συμμετοχή κι έντονο παλμό. Τα μπλοκ των φοιτητών ξεκινούν από την Πανεπιστημίου πηγαίνοντας μέσω Σταδίου στο Σύνταγμα κι έπειτα κατευθύνονται προς το Πολυτεχνείο, περνώντας μπροστά από το κτίριο της Νομικής Σχολής. 
Εκεί, δημιουργείται μία μικρή ένταση αφού υπάρχει έντονη παρουσία αστυνομικών δυνάμεων, κλούβες και διμοιρίες ΜΑΤ, προκειμένου να αποφευχθεί η είσοδος των φοιτητών στη Σχολή, ενώ πετιούνται οι πρώτες χειροβομβίδες κρότου λάμψης. 

Οι φοιτητές μετά τη Νομική συνεχίζουν την πορεία τους και κατευθύνονται στο Πολυτεχνείο με σκοπό να πραγματοποιήσουν συντονιστικό για τη συνέχιση των δράσεών τους. Ενώ στέκονταν επί της οδού Στουρνάρη, εντελώς απρόκλητα μέσα σε λίγα λεπτά δέχονται βίαια επίθεση από τα ΜΑΤ, που χτυπούν αδιακρίτως και ρίχνουν δακρυγόνα και χειροβομβίδες κρότου λάμψης. Οι φοιτητές ψάχνουν εξόδους διαφυγής, ακούγονται ουρλιαχτά, τα ΜΑΤ συνεχίζουν να χτυπούν όσους βρίσκονται απ' έξω, ψεκάζουν προς την πύλη του Πολυτεχνείου, στα "διαλείμματα" βρίζουν- κάποιοι φοιτητές παραμένουν έξω από το κτίριο κι αποχωρούν αργότερα μαζικά σε πορεία, ενώ άλλοι έχοντας καταφέρει να σπάσουν την κλειδωμένη πύλη μπήκαν μέσα και πέρασαν για αρκετή ώρα αποκλεισμένοι στο εσωτερικό του Πολυτεχνείου.
Video από  ​makeleio.gr
Ήμουν εκεί και φωτογράφιζα. Ξαφνικά έρχεται ένας από τα ΜΑΤ και μου δίνει μία γκλομπιά στο κεφάλι. Είναι απαράδεκτο να χτυπάνε φωτορεπόρτερ τη στιγμή που καταγράφει την είδηση
Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων, πέρα από τον τραυματισμό μεγάλου αριθμού φοιτητών, τα ΜΑΤ χτύπησαν με γκλομπ στο κεφάλι τον φωτορεπόρτερ του intimenews.gr, Γιάννη Λιάκο ο οποίος πήγε στο νοσοκομείο και σήμερα θα κάνει επίσημη καταγγελία. Όπως μου λέει ο ίδιος: «Είχαν στριμώξει σε ένα σημείο 200-300 άτομα και τα έδερναν. Τα παιδιά δεν είχαν σημείο διαφυγής και μαζί με τα χημικά που έριχναν εκείνη την ώρα ήταν ανυπόφορη η κατάσταση. Κάποιοι έπεσαν κάτω στο παρτέρι, οπότε υπήρχε κίνδυνος να τσαλαπατηθούν τα παιδιά και τους έδερναν παρόλο που ήταν κάτω. Ήμουν εκεί και φωτογράφιζα. Ξαφνικά έρχεται ένας από τα ΜΑΤ και μου δίνει μία γκλομπιά στο κεφάλι. Είναι απαράδεκτο να χτυπάνε φωτορεπόρτερ τη στιγμή που καταγράφει την είδηση».
Φοιτήτρια του ΤΕΙ Αθηνών, που δέχτηκε επίθεση το βράδυ της Πέμπτης από τα ΜΑΤ με γκλοπ, οδηγήθηκε στον Ευαγγελισμό με κάταγμα στο χέρι και σήμερα (Παρασκευή) βρίσκεται στο Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια. 
http://assets2.vice.com/images/content-images/2014/11/14/nomiki-polutexneio-body-image-1415961760.jpg
Όπως λέει η ίδια: «Τα ΜΑΤ μας επιτέθηκαν στην οδό Στουρνάρη. Εγώ βρισκόμουν μαζί με άλλους φοιτητές και προσπαθούσαμε να βρούμε έξοδο διαφυγής. Δέχθηκα επιθεση από πάνοπλους αστυνομικούς που με χτύπησαν στην πλάτη και το χερι με το γκλοπ. Οι φοιτητές καταδικάζουμε την αστυνομική βία, δεν πτοούμαστε από την καταστολή και θα κλιμακώσουμε τις κινητοποιήσεις μας μέχρι τέλους με κόμβο το τριήμερο του Πολυτεχνείου και την πανεργατική απεργία στις 27 Νοέμβρη».
Οι φοιτητές συνεχίζουν και σήμερα τις κινητοποιήσεις τους, έχοντας κάνει κάλεσμα για πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 12.00 στα Προπύλαια. Οι "εορτασμοί" για την επέτειο του Πολυτεχνείου φέτος ξεκίνησαν νωρίτερα...
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-214-1415921264.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-482-1415921272.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-466-1415921283.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-547-1415921290.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-766-1415921357.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-582-1415921349.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-317-1415921365.jpg
http://assets2.vice.com/images/galleries/meta/2014/11/13/nomiki-polutexneio-790-1415921382.jpg

Γράφει η Μελπομένη Μαραγκίδου, Φωτογραφίες: Θανάσης Καμβύσης

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Φώτο -αφιέρωμα στην επικαιρότητα

                                                                                                                                                του Μ... 

Αφήνοντας τα πολλά λόγια περνάμε στην αποτύπωση της ζωής μας στιγμών που μας έκαναν εντύπωση.

Ξεκινάμε λοιπόν με τις ''ένοπλες'' καθαρίστριες, τον νέο ''εχθρό'' του κράτους και των βαρβάτων ΜΑΤ






Πάμε Βραζιλία για Μουντιάλ, που διεξάγεται αφού καθάρισαν οι δρόμοι από τους διαδηλωτές




Αφού πρώτα πήραν άδεια από τον Ποντίφικα,


Και πόζαραν κάτω από το άγαλμα του Χριστού,



Βέβαια κάποιοι έχουν άλλη θέση από τη διεξαγωγή του Μουντιάλ,



Παρόλα αυτά ο αγώνας της Εθνικής ομάδας της Βραζιλίας διεξήχθη κανονικά,



Ωχ, υπάρχουν άστεγοι που δεν πήγαν στην τελετή έναρξης; Μυστήρια πράγματα...
Όμως, στην κομμουνιστική Κίνα, πάρθηκαν μέτρα για τους άστεγους!



Καρφιά στο πεζοδρόμιο για να μην κοιμούνται!!



Και κάτω από τις γέφυρες!!
Μέχρι και στις χώρες που καταδυναστεύει ο καπιταλισμός, τους επιτρέπεται η ''στέγαση'' εντός χαρτόκουτων ή στα μέγαρα των σταθμών του μετρό...


Χωρίς σχολιασμό...



Κλείνοντας, παραθέτουμε κάποια μηνύματα με τροφή για σκέψη
















Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Το «Λεόντειο» κράτος του Μνημονίου – τα ΜΑΤ απέναντι στις καθαρίστριες – «δωράκια» και ξεπουλήματα προς όφελος των «ημετέρων» ολιγαρχών


Δύο όψεις του σύγχρονου μνημονιακού κράτους ζήσαμε τις τελευταίες ώρες:

Στο  Σύνταγμα στην είσοδο του υπουργείου Οικονομικών  δυνάμεις της Αστυνομίας επιχείρησαν να απομακρύνουν τις απολυμένες καθαρίστριες που προχώρησαν σε κατάληψη και έχουν κλειδώσει με λουκέτο την είσοδο.



Με τα ΜΑΤ αντιμετωπίζει το βάρβαρο κράτος τις καθαρίστριες που έχουν δικαιωθεί δικαστικά …

Στην ουσία δηλαδή το κράτος που παρανομεί και παραβιάζει ασύστολα τους νόμους, αδιαφορεί για τις αποφάσεις της δικαστικής εξουσίας και εξαρθρώνει όλα τα εργασιακά και ανθρώπινα δικαιώματα, επιδεικνύει πυγμή και λεονταρισμό απέναντι στις καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών που με ήθος και δυναμισμό αγωνίζονται για την οριστική δικαίωσή τους.



Την ίδια στιγμή συνεχίζονται τα «δωράκια» προς τους εκλεκτούς «ημέτερους»

Όπου εκλεκτός των εκλεκτών … ο όμιλος Λάτση.

Που μετά τη χαριστική εκποίηση του φιλέτου του Ελληνικού του προσφέρει και άλλα bonus

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ «Ο Λάτσης θα νομιμοποιήσει το Mall πληρώνοντας ψίχουλα»!



Η θυγατρική του ομίλου Λάτση, Lamda Olympic Village, που είναι ιδιοκτήτρια του εμπορικού κέντρου Mall, ετοιμάζεται για fast track επενδύσεις ενεργειακής αναβάθμισης χρησιμοποιώντας την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ που της δίνει τη δυνατότητα πολεοδομικής τακτοποίησης και σύνταξης εκ των υστέρων μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων

Έτσι, με ένα πρόστιμο μόλις 10.000 ευρώ, με επενδύσεις ενεργειακής αναβάθμισης που θα εγκριθούν με διαδικασίες fast track και κυρίως με την «ευλογία» της κυβέρνησης η ιδιοκτησία του Mall στο Μαρούσι ετοιμάζεται για την οριστική νομιμοποίηση του θηριώδους εμπορικού κέντρου των 70.000 τετραγωνικών.

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας ακύρωσε τη ρύθμιση του 2003, με υπογραφή του τότε υπουργού Πολιτισμού Ευάγγελου Βενιζέλου, άνοιξε όμως «παράθυρο» για την πολεοδομική τακτοποίηση με την εκ των υστέρων εκπόνηση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.


(Το ρεπορτάζ είναι της Χαράς Τζαναβάρα για την «Εφημερίδα των Συντακτών»)